Subject: Vs: 2024.a andmed ravimituru andmed
From: "Janne Sepp" <[email-masked]>
To: Reena Müller <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Sep 2025 16:14:40 +0300

Tere, Reena!

Õnneks on mul need tabelid olemas. Manuses on 2024. aasta andmetega
täiendatud Exceli fail.

Parimate soovidega

Janne Sepp

Ravimiamet

ravimiohutuse osakond

statistikabüroo spetsialist

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegaal.

Saatja: Reena Müller - SOM <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 17. september 2025 13:26
Adressaat: Janne Sepp <[email-masked]>
Teema: 2024.a andmed ravimituru andmed

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Janne,

palun kas saad saata eelmise aasta ravimituru mahu andmed, nii nagu
eelmine aasta saatsid.

Ps kahjuks meil süsteemist enam eelmise aasta kirju ei saa vaadata, et
näitena kaasa saata.

Tagasisidet ootama jäädes

tervitustega

Reena Müller
nõunik
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
 <https://www.sm.ee/> www.sm.ee